PODNIKOVÉ SÍTĚ

Data, spolupráce, bezpečnost

Svět se stává každým dnem více virtuální. Nehmatatelný. Spoustu věcí, které dnes zpracováváme, můžeme vidět jen na panelu obrazovky, mobilu. Sáhnout si na ně můžeme jen myší a klávesnicí. Kde vlastně jsou tyto virtuální věci, jak se o ně staráme, jakou pro nás mají cenu a jak by nás ohrozila ztráta těchto virtuálních věcí? Co třeba pár dokumentů a fotek , nebo databáze obsahující celou historii firmy za desítky let, co se stane, když najednou tyto virtuální "věci" zmizí?

Každý den děláme vše pro to, aby žádný z našich klientů nezažil tento okamžik. Jakýkoliv hardware ztrácí smysl, když nemáte DATA, na kterých jste ještě včera pracovali.

-----------------------------------------------------

Naše zákazníky vnímáme spíš jako rodinu - PARTNERY - nasloucháme jejich požadavkům a chráníme je před nečekanými situacemi, které by se v jejich IT infrastruktuře mohly vyskytnout a omezit jejich každodenní pracovní činnost. Máme rádi, když nás naši "členové rodiny" poslouchají a respektují naše doporučení. Naše řešení jsou účinná, nepatří mezi nejlevnější, ale mají smysl.

-----------------------------------------------------

Snažíme se být co nejvíce operativní a nezávislí na subdodavatelích. Podle potřeby se učíme nové postupy, pracujeme s aktuálními technologickými prvky. Rádi říkáme, že umíme postavit firmu na zelené louce. Umíme pracovat s routery a firewally MIKROTIK, umíme vytvořit sítě VLAN, řiditelnými switchi D-Link data rozvést a izolovat, například OPTICKÝM VLÁKNEM, které si umíme natáhnout, svařit, zapojit a nebo prostřednictvím POE napájet hybridní Wifi vysílače, tak aby jsme pokryli každý kout firmy a to vše ve Wifi CLUSTERU tak aby celá firma používala jednu společnou síť, bez nutnosti přepínání. Pro připojení mobilů a cizích zařízení umíme vytvořit IZOLOVANOU Wifi síť, ze které se nedá dostat do lokální infrastruktury. Data skladujeme ve virtualizovaných server na kvalitních základech HP Enterprise. Naše "členy rodiny" necháme pracovat na strojích HP Prodesk nebo HP Probook s operačním systémem Microsoft WINDOWS, aplikacemi Microsoft OFFICE , to podle toho, jak potřebují být operativní a přes VPN je necháme přistupovat na terminálové servery, tak aby mohli v klidu pracovat z domu, například v účetním systému POHODA, kterou umíme různě "ohnout" pomocí XML můstků a uživatelských tiskových sestav, tak aby jsme z ní dostali co nejvíc a nebo co nejvíc dostali do ní. Chráníme je prostřednictvím antivirových řešení ESET a se špióny si poradíme prostřednictvím aplikací SPYHUNTER. A pak ACRONIS - pro případ havárie vše zálohujeme v jednotkách NAS a vyjímatelných kazetách RDX, tak aby byly fyzicky odděleny od počítačové sítě, v bezpečí, třeba i proti RANSOMWARE. Uživatele školíme a seznamuje s aktuálními bezpečnostními hrozbami.

Servisní smlouva

Naši spolupráci s klienty přesně definujeme v Servisní smlouvě. Její uzavřením klient získává výhody proti klientům bez servisní smlouvy. Jedná se například o přednostní dostupnost našich techniků na helpdesku. V případě vážného technického problému reagujeme okamžitě prostřednictvím vzdáleného připojení, pokud to není možné, okamžitě vyjíždíme. Podle našich dosavadních zkušeností nejvážnější problémy řešíme v rámci několika hodin. Dále klient získává online dohled na stav výpočetní techniky a pravidelné technické a bezpečnostní konzultace. Vzhledem k tomu, že si vážíme naší spolupráce, klient získá nižší sazby za odvedenou práci.

Spolupráci podmiňujeme pravidelnými návštěvami našich techniků u klienta. Jedná se o setkání, kterým říkáme „revize“. V pravidelných měsíčních intervalech navštívíme klienta, zastavíme se u každého počítače, zařízení, serveru a zkontrolujeme jeho technický stav. Provádíme aktualizace operačních systémů a firmware v aktivních prvcích. Zaměřujeme se na činnost pevných disků, operačního systému a aplikací, antivirových a antispywarových systémů. Kontrolujeme zálohování a testujme obnovitelnost náhodných dat ze zálohy. U serverů testujeme kompletní obnovu a start na odlišném železe, tak abychom byli schopni operativně provést stejný úkon v nečekané situaci.


Neúčtujeme si poplatky "za zvednutí telefonu", vše na čem se s klienty domluvíme, tak si odpracujeme a klient zaplatí.


Školení

Pro smluvní klienty máme připravené školení "Bezpečnost práce v IT". Toto školení doplňuje BOZP a navazuje na něj. Představuje rizika přinášející práce s počítači, zabývá se ochranou dat v neočekávaných situacích, odhaluje tajemství "Kybernetické bezpečnosti".




Pokud vás zaujala možnost spolupráce, kontaktujte nás prostřednictvím formuláře.