POHODA - tiskové sestavy, čtečky čárových kódů, tiskárny čárových kódů

STORMWARE POHODA A PAMICA - tiskové sestavy a propojení s tiskárnami a čtečkami čárových kódů, pokladními displeji, zásuvkami a tiskárnami pro tisk pokladních účtenek.

Pomocí úprav tiskových sestav a vhodného hardware zjednodušujeme skladovou evidenci, naše tiskové sestavy například umožňují v okamžiku přijetí zásob na sklad vytisknout štítky s popisem zbožím, interním čárovým kódem, prodejní cenou, expirací zboží... prakticky cokoliv, co zadáte do příjemky. 

Čtečky čárových kódů používáme pro načtení zásob při prodeji nebo podstatně zjednodušujeme proces inventury zásob.

Pokladní displeje poskytují informaci o aktuální ceně položky při prodeji, paragonové tiskárny zrychlují proces tisku účtenky. Tyto malé účtenky také můžeme použít například pro tisk dodacích listů ze skladu, pro účel potvrzení převzetí zboží zákazníkem.

Dalším prvkem je evidence servisních zakázek. Malé štítky umožňují jednoznačnou identifikaci zboží přijatého na servis. V případě odeslání servisní zakázky do externího servisu je možný například tisk štítku na balík.

4.1.2024: Změna serverů systému ARES

Upozorňujeme uživatele, že v Zákaznickém centru je k dispozici nová aktualizace programu POHODA Leden 2024, která podporuje napojení na nový informační systém ARES verze 2024.

Více informací naleznete zde.

12.12.2023: Registrace nového instalačního čísla Stormware

Před instalací nové verze software od společnosti Stormware je nutné provést aktivaci instalačního čísla.

Odkaz na aktivační stránku naleznete zde.

12.7.2021: Po aktualizaci Microsoft Windows a Microsoft Office nelze spustit program POHODA řady MDB

Níže naleznete postup opravy pro základní řadu MDB produktů POHODA, TAX a PAMICA:

Chyba v aktualizaci těchto systémů mohla poškodit komponenty Access Database Engine. Níže Vám přinášíme návod, jak postupovat, aby se případný problém vyřešil. 

V první řadě vyzkoušejte Opravu komponenty - Restartuje MS Windows, následně otevřete  Ovládací panely  (na liště MS Windows zadejte do políčka určeného pro vyhledávání text "Ovládací panely", nalezenou ikonu rozklikněte), v sekci "Programy a funkce" vyhledejte "Microsoft Office Access database engine 2007", v horním panelu vyberte "Oprava".

Po dokončení opravy by spuštění programu POHODA mělo proběhnout bez problémů.

------------------

Pokud problém přetrvává, vyzkoušejte druhý postup - nová instalace podpůrných komponent:

Zde naleznete komponenty Access Database Engine k instalaci : 

1. komponenta 

2. komponenta 

Pomocí odkazů výše si stáhněte potřebné komponenty, restartujte svůj počítač a následně můžete komponenty nainstalovat. Přihlášení do programů by už mělo fungovat bez problémů.

Jestliže problémy s přihlášením nemáte, komponenty není potřeba instalovat. 

(Zdroj www.stormware.cz)

11.3.2021: Po aktualizaci Windows 10 nemusí dojít k vytištění obrázků na tiskových sestavách 

Upozorňujeme uživatele, že se po aktualizaci operačního systému Windows 10 s označením KB5000802, nemusí v programu POHODA vytisknout obrázky na tiskových sestavách (např. logo firmy, razítko, obrázky zásob). To se týká i exportu a tisku sestav do formátu PDF. Podrobnější informace a návod na odinstalaci aktualizace najdete v FAQ.

7.1.2021: POHODA ÚPLNĚ ZDARMA! 

Pokud vystavujete omezené množství dokladů?  Nebo si chcete vyzkoušet, jak skvěle Pohoda funguje, máme pro Vás verzi POHODA START!

1.12.2020: Přijďte k nám pro POHODU a získejte slevu 10% na instalaci a  další vybavení.

Například na zálohování, síťové prvky, tiskárny štítků, čtečky čárových kódů, nebo jakýkoliv jiný hardware.

6.2.2020: Proč po aktualizaci Microsoft Windows a Microsoft Office nelze spustit program? 

Níže naleznete postup opravy pro základní řadu MDB produktů POHODA, TAX a PAMICA:

Chyba v aktualizaci těchto systémů mohla poškodit komponenty Access Database Engine. Níže Vám přinášíme návod, jak postupovat, aby se případný problém vyřešil. 

Zde naleznete komponenty Access Database Engine k instalaci : 

1. komponenta 

2. komponenta 

Pomocí odkazů výše si stáhněte potřebné komponenty, restartujte svůj počítač a následně můžete komponenty nainstalovat. Přihlášení do programů by už mělo fungovat bez problémů.

Jestliže problémy s přihlášením nemáte, komponenty není potřeba instalovat. 

(Zdroj www.stormware.cz)

Certifikovaný partner POHODA, Certifikovaný partner instalace SQL/E1:

Od roku 2012 jsme partnerem společnosti Stormware s.r.o. Nabízíme veškeré produkty této společnosti s možností instalace, zaškolení a předání zkušeností pro optimalizaci práci se software.

Síťová instalace:

Umíme si poradit s instalací a nastavením systému, individuálním zaškolením uživatelů.

Instalace produktů POHODA SQL, POHODA E1 a PAMICA SQL:

Instalujeme úspěšně vyšší řady produktů, které pro svůj provoz potřebují SQL server, máme certifikaci Partner SQL.

Aktivace programů:

Dotahujeme instalaci dokonce, registrujeme zákazníky do Zákaznického centra, tak aby v pořádku dorazily aktualizace programů a práce se software byla velmi jednoduchá.